Nyt liv til konfirmationstøjet

Har du lyst til at være klimavenlig, tænke bæredygtigt og spare på vores fælles ressourcer? Så bør du overveje dette forslag om at donere dit konformationstøj eller få dig et nyt - genbrugt - sæt her.

Er der flere fester i dit aflagte konfirmationssæt?
Menighedsplejerne i Køge Provsti modtager brugt konfirmationstøj, som sælges videre til kommende konfirmander.
Hænger dit gamle konfirmationstøj alligevel bare i skabet og tænker du, at det kunne være godt, om en anden fik glæde af det, kan du aflevere det i Herfølge Kirke, enten til en præst eller i kirkekontorets åbningstid indtil den 14. januar 2024

Vi modtager kjoler, jakkesæt, skjorte, sko og accessories til den store dag. Herefter sørger vi for det bliver gjort klar til en ny konfirmand.

Står du og mangler det helt rigtige outfit?
Så har du mulighed for at komme og prøve vores tøj på. Det sker i Herfølge Kirkes Gamle Præstegård på følgende datoer:

Søndag den 14. januar kl. 12 - 15

Onsdag den 17. januar kl. 16 - 18

Lørdag den 20. januar kl. 11 - 14

Søndag den 4. februar kl. 12 - 15

Mandag den 5. februar kl. 16 - 18

Vi glæder os til at se dig!